woensdag 1 december 2010

Helpdesk-leed

Inmiddels moet ik dringend geld overmaken. Ik weet niet of het iemand interesseert, maar de trubbels door het nieuwe telefoonnummer zijn nog steeds niet helemaal over. Ik ben al weer weer compatible met internet door heel Nederland waar Vodafone te ontvangen is, maar betalen kan ik nog steeds niet.

Weer een telefoontje naar ING-Helpdesk. Het is inmiddels ruim een week later, zeg ik, maar ik heb nog steeds geen activeringscode mogen ontvangen. Die is de 22e verzonden, zeggen ze. Dat kan wel wezen, zeg ik, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Dat kan aan de TNT-staling van vorige week liggen. Ja, maar dat was donderdag en vrijdag, het is inmiddel woensdag! Wat nu? Ik kan een nieuwe activeringscode voor u maken, maar dan moet u zich realiseren dat het weer 3-5 dagen voor die bij u is. En als ondertussen die van de 22e bij u arriveert, dan geldt die niet meer.

Heb ik misschien iets fout gedaan, vraag ik. Móest ik het oude nummer blokkeren? Kon ik echt niet gewoon het telefoonnummer wijzigen? Nee dat kon niet. Dit is de procedure.

En als ik nu dan naar een ING-kantoor ga om daar een spoedbetaling te (laten) plegen?  Wat kost mij dat dan? Dat kost u dan 7,50 euro. Nou ja! ja, het is niet anders. Stuurt u mij dan nu maar een setje ouderwetse overschrijvingskaarten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten