Broodjes bestellen doe je via de app. De helft van de 'knoppen' in de app doet echter niets, en dan kun je ook niet verder. Ik zit weliswaar ingelogd in 'mijn omgeving', maar ik moet dan toch weer 'mijn reserveringsnummer' invullen en dus opzoeken. Zo'n getal van 12 cijfers en letters. Ik zie 'm in de mail staan, maar kan 'm niet even kopiƫren. Grr.
Peeq had thuis nog een mooie pizza in de koelkast en die heeft ze meegenomen. We besluiten de tweede avond die te gaan eten. Maar de magnetronoven krijgen we niet aan de praat. Eerst proberen we het intuitief, maar daar wordt de oven niet warm van. Er staat een QR-code op, maar die verwijst naar een ander model dan wij hebben. Heel andere knoppen. Grr.
De meisjes van de receptie had ik gevraagd, maar die weten het ook niet.
En het blijft natuurlijk raar, zo'n woningentekort in ons land en dan zoveel van dit soort plastic huisjesparken.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten