donderdag 30 mei 2013

Sem

'k Zit in een zaal bijeen met een aantal hoofdredacteuren en salesmensen omdat een nieuwe Speerpunt is dat wij Zoekmachinemarketingproducten en -tools aan onze adverteerders gaan verkopen. Daartoe worden wij bijgepraat door een meneer die onze Partner is en die ons over praktische tools, rapportages en een compleet productportfolio laat beschikken die onze sales-mensen kunnen inzetten om hun klanten op-een-hoog-niveau-van-dienst-te-zijn. Ze kijken er wat glazig bij. Ik ook.

Zowel bedrijven die volledig SEO-reseller willen zijn, als SEM-experts die op zoek zijn naar de juiste tools, bieden zij door dit Partnerschap de juiste toegevoegde waarde.  Ieder jaar brengen zij voor ons een whitepaper uit met de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van zoekmachinemarketing. Zij hebben specifieke zoekmachinemarketingproposities ontwikkeld voor online marketing bureaus, uitgeverijen, online marketing-afdelingen en CMS-leveranciers. Het partnerschap bieden zij zowel private label als co-branded aan. 

Ik snap ook wel dat de wereld verandert. We moeten ons deze kennis en deze manier van praten eigen maken. Ik ben er echt voor. Maar na anderhalf uur kan ik niet meer. Er is nog zoveel werk te doen! Ik heb een beetje medelijden met onze sales-collega die hier omzet uit moet praten. Maar misschien lukt het ze...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten