donderdag 22 september 2016

Marketing

De hele dag doende met de finishing touch van ons tweede digitale magazine. En met de peptekstjes voor op alle communicatiekanalen. Giftige gedachten als: wat is het nu helemaal, wat stelt het voor, ze zullen wel denken, schakel je dan even uit. Nee, het ziet er gewéldig uit, mede door de foto's van Hani501. Het ís geweldig. 

Ik ben erg te spreken over dit medium. Het is alleen wel heel erg veel werk en het steekt allemaal nogal nauw. De adverteerders bijvoorbeeld. Wij zeiden: zeg maar wat je wilt, dan gaan wij dat proberen te maken. En dat gaat dan vijf keer heen en weer, tot iedereen tevreden is. Maar vandaag gaat zo'n marketingmeisje het resultaat aan haar baas laten zien en die wil dan alles anders. Grr. Zie: http://special.boekblad.nl/special-kookboeken~

'Meten is weten' (1)
'Meten is weten' (2)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten