Wij zijn met de auto WA-Plus verzekerd, dus ik vrees met grote vreze dat ik de schade van maandag niet vergoed krijg. Maar nooit geschoten is altijd mis, dus ik zet mij aan contact leggen met de autoverzekering. Ik denk: Ik bel even om te onderzoeken of mijn claim een kans maakt. Maar dat kan natuurlijk niet, bellen. Dat is zo old school. Het moet via de website. Er zijn geen telefoonnummers, ze willen niet dat je belt.
Er is een veldje waarin je gedetailleerd van moment tot moment moet beschrijven wat er gebeurde. Maar daar kunnen maar 100 tekens in. Het betere inkortwerk. Grr.
Dan moeten er foto's bij. Dus ik naar de garage om een foto te maken van de spoiler die ik daar maandag maar even achtergelaten heb tot Dirk de garageman weer terug is van vakantie. Foto's van de telefoon naar de laptop. Inlog is inmiddels natuurlijk verlopen, hele formulier opnieuw invullen. Als ik eindelijk alles ('naar waarheid') heb ingevuld en voor akkoord teken loopt de website vast.
Nóg een keer. Wéér.
Op de laatste pagina staat wel een telefoonnummer. Daar ploeg je je door heel veel keuzemenu's heen, checken ze of je vraag niet via een chatbox kan, nee kan niet, kom je in de wacht te staan. Na een kwartier hang ik dan maar op. Grr. Vervolgens blijkt de hele website vastgelopen. Het lag weer eens niet aan mij. Maar wel een nutteloos uur achter de rug en geen enkel resultaat nog.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten