vrijdag 30 juni 2017

Netwerken

Het magazine is af. Naar de drukker. Het waren weer vier  bomvolle complexe dagen met veel gedoe, Een van de artikelen gaat over mijn damesnetwerk dat alweer vijf jaar bestaat. Bien heeft het stuk gemaakt, want dat kon ik natuurlijk niet doen. Aanleiding is het eerste lustrumfeest alweer van het Genootschap. Ik wou graag een groepsfoto, maar dat wilde het bestuur niet. Het Genootschap is namelijk geheim. Iedereen wil erbij, maar dat mag niet. Maar dertig mogen  erbij. 

Ook met dit stuk was wat gedoe. Dat ging over de foto. Een van de drie wilde deze foto liever niet. Wij geven sommige geïnterviewden de kans even mee te kijken met de foto's. Mag u raden wie van de drie deze foto niet wilde.

Ik ben best trots op het Genootschap. Zo'n stuk draagt ook nog eens bij aan die trots, ook al is het in je eigen blaadje. Dit weekend viert het Genootschap het lustrum. Aan het strand. Helaas is er iets gebeurd deze week waardoor ik er niet bij kan zijn. 

Geen opmerkingen: