donderdag 12 juli 2018

Shelter

Een nieuwe bijdrage gemaakt voor Museumkijker.nl. Het is niet zo opwindend als de eerste keer om te zien, maar toch wel erg leuk. De beheerster heeft er nu ook een foto van mij bij geplakt. Liefst wil ze dat ik zelf foto's maak met een camera maar daar fotografeer ik al jaren niet meer mee. Weet niet eens waar hij is. De keren dat ik voor voorheen mijn Vakblad fotografeerde vonden de opmakers de kleur en/of resolutie vaak niet goed genoeg.

Eerst wilde ik naar Enschede naar het Rijksmuseum Twente waar een expositie hangt van Paula Modersohn-Becker, maar dat vond ik bij nader inzien een te ommelandse reis. Nu heb ik geschreven over het Catharijneconvent hier te U.

Museumkijker heeft vandaag 160 unieke bezoekers, aldus Google Analytics  gisteren 159, maandag was de stand nog 42. De Museumkijker vriendin stuurt een ranking: haar eerste kleurenfoto-verhaal had 315 ‘hits’, daarna kom ik met Het Valkhof (206) en Utrecht (177), zij sluit dit rijtje met de kwab-expositie, 141 keer bekeken.  Boven de 150 kan ze  zich  niet herinneren, ’t schommelde steeds tussen de 50 en 100, met een enkele uitschieter. Nu verdubbelen, makkie…

Geen opmerkingen: