donderdag 27 juni 2024

Mijn boekwinkeltje

Eindelijk  krijg ik weer eens een bestelling op Boekwinkeltjes, van een antiquariaat uit Noordwijk. Eigenlijk verkoop ik daar alleen tamelijk obscure catalogi van tentoonstellingen die ik bezocht heb. Die boeken wil ik hebben als ik een stuk schrijf, maar of ik ze daarna ooit weer bekijk... Nu gaat het om het boek Op scherp, fotorealisme nader bekeken, bij de  gelijknamige tentoonstelling vorig jaar in het Centraal Museum.

Een jaar geleden  kreeg ik van E. een stuk of twintig literaire boeken om te verkopen, maar dat waren titels van Nederlandse auteurs die al veel zijn verkocht en worden aangeboden én ook nog eens onder de 5 euro. Ik kies dan lager dan de laagste prijs, maar daar komt toch nog weer € 3,85 bij voor brievenbuspakje. Daar heb ik niets van verkocht. Die breng ik nu maar naar de kringloop.

https://www.boekwinkeltjes.nl/v/huistezuylen/

Geen opmerkingen: