zaterdag 8 juni 2024

De ledenvergadering

Er is ALV (ledenvergadering) van de volkstuinen. Ik ben daar nog nooit bij geweest en besluit dat nu maar eens te doen  Ik heb grote bewondering en respect voor de mensen die zo'n vereniging draaiende houden, want wat komt daar bij kijken. Wat mij intrigeert is dat er nogal weinig commotie is over de toekomst van de tuinen en de plannen om hier in de toekomst mogelijk sportvelden aan te leggen. Niet dat ze niets doen, maar toch. 

Het gaat er helemaal niet over. Het gaat over de begroting, de resultaten, de commissies, het bestuur, al die mensen die oneindig goede werken doen. Een zinnetje lees ik in de stukken dat de radiostilte verklaart:
Blijkbaar werken de verschillende afdelingen van de gemeente niet erg goed samen. De toekomstplannenmakers van Overvechr weten niet dat de grond waarop wij tuinieren onlangs weer voor 10 jaar verhuurd is. En hier wil men bepaald geen rumoer over, schat ik zo in.

Geen opmerkingen: