zaterdag 30 oktober 2010

Klein leed

In de categorie klein leed: nadat ik afgelopen maandag uit eten was in het Badhuis en Jeroen wegfietste op zijn OV-fiets, stak ik de sleutel in mijn slot en brak die af. Het is zo'n duur zwaar onbreekbaar Abus-slot. Hihihi, wat ben je toch sterk, giechelt Reenske die net belt als het gebeurt ondersteunend. Sindsdien staat mijn Batavus Bullet te verkommeren op het Javaplein.

Natuurlijk heb ik de neiging Bobby te bellen en te zeggen: je moet komen en wel nu en dit oplossen, maar dat is ook wel weer mijn meisjeseer te na en bovendien: dat doet hij toch niet. Nu ik wat ruimte in de agenda heb ga ik het probleem maar eens nader onderzoeken. Een punttang en een pincet in de damestas gestoken. Reservesleutels gevonden. Goede zin. Een winnaarsmentaliteit... Dit móet lukken.

Maar nee, ik krijg op geen enkele manier beet. Heeft iemand een tip?

Geen opmerkingen: