zaterdag 29 augustus 2015

Ik lag in mijn tuintje en sliep

We besluiten onze hoveniers gewoon maar de opdracht te geven en niet meer alles ter discussie te stellen. OK, het is 3800 euro meer dan begroot, slik, maar dat moet dan maar. Het is eenmalig, zegt Schoonmama bemoedigend. Het is een mooi plan en niet alles is voor de eeuwigheid. Ik stuur de hoveniers dus maar het mailtje dat ze ons svp zo snel mogelijk inplannen. Want al dat onkruid in de uitzicht, dat heeft ook iets moedeloos. Wat een verschil zal het zijn als het uitzicht voor en achter blijmakend is!

De cosmea in de plantenbak in mijn 'voortuintje' is helemaal aan zijn eind. Nog één keer wil ik vlammen voor het winter wordt. Het is mijn derde 'tuin' al dit jaar. Nu bij tuincentrum Van Ginkel te Maarssen koop ik 1 dahlia (roze), 3 hebe (2x wit; 1x paars), 1 aster (paars) en 3x siergras. Wat ziet het er heerlijk rijk uit. 

Geen opmerkingen: