De hele week zaten we om 22u klaar om naar Lubach te kijken. Zo hadden we hem gemist. We hadden wel wat te moeten: zijn baard is langer, hij heeft niet meer dat leuke luisje, en niet het giletje, en niet meer de gymschoenen. De zaal en het decor waren hoger en smaller. Veel items vond ik niet heel erg leuk of te breed uitgesmeerd. Het reclameblok is zo ergerlijk dat je ervan zou kunnen gaan afhaken. Keelpastilles als hoofdsponsor. Ik heb veel recensies gelezen en Volkskrant en NRC zijn heel blij en de commerciële collega's vinden het maar niets. Die maken sneren over de autocue en de lachband (volgens hen).
Gisteren keken we terug via NLZiet, die adverteren dat je er kunt terugkijken zonder reclame. Vanaf 22.30u. Hij had zijn lange item over de defensie-uitgaven waarin hij uiteenzette dat de laatste decennia kabinet na kabinet bezuinigde op defensie, ook onder Rutte. Nu dan NAVO-baas. Dat was wel weer een sterke.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten