Mijn Provider-account is niet meer toegankelijk. Ik ga naar de Provider-winkel, omdat ik toch liever met een persoon praat dan met een anonieme telefonische helpdesk-medewerker. Deze medewerkster zegt dat het gezien mijn telefoongedrag zeer onwaarschijnlijk is dat ik een iPhone12 besteld zou hebben. Ze stelt vast dat er geen account (meer) van mij is. Dus we maken een nieuw account aan.
Zij zegt: 'Degene die deze telefoon via uw account besteld heeft kan ook uw e-mail gehackt hebben en weet dan ook de de track-and-trace-code en uw adres en de aflevertijd.' Dus heb ik nu eerst mijn wachtwoord voor de e-mail gewijzigd.
Ze adviseert dat ik het best dat ik op het moment van afleveren a.s. dinsdag check of niet iemand in de buurt van mijn huis staat om te proberen het pakje in ontvangst te nemen. Al met al een vervelende duistere affaire. Ik stuur maar een mailtje naar de Phishing-afdeling van de provider of ik uitkomst van hun onderzoek hieromtrent kan ontvangen. Nee heb je.
Zij zegt: 'Degene die deze telefoon via uw account besteld heeft kan ook uw e-mail gehackt hebben en weet dan ook de de track-and-trace-code en uw adres en de aflevertijd.' Dus heb ik nu eerst mijn wachtwoord voor de e-mail gewijzigd.
Ze adviseert dat ik het best dat ik op het moment van afleveren a.s. dinsdag check of niet iemand in de buurt van mijn huis staat om te proberen het pakje in ontvangst te nemen. Al met al een vervelende duistere affaire. Ik stuur maar een mailtje naar de Phishing-afdeling van de provider of ik uitkomst van hun onderzoek hieromtrent kan ontvangen. Nee heb je.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten