Eind deze week zouden we weer gaan mandala's kleuren met de Tuinvriendinnen. Zeven weken na de operatie, dan mocht het wel weer kunnen, hoopte ik toen we de afspraak maakten, vóór de operatie. Een paar weken geleden had ik ze mijn dahlia gestuurd en nu wilden ze schildercursus van mij in plaats van mandala's. Alle drie hebben ze een foto van een bloem ingestuurd.
Maar net zie ik in de weerapp dat het komende vrijdag maar liefst 38 graden wordt. We miepten eerder deze week al over 32 graden. Dus ik zeg tegen de dames: vrijdag gaan we mandala's kleuren en geen 'cursus', maar eigenlijk is dat ingegeven door dat ik niet zie hoe zij van die foto's schilderijen kunnen maken. Ik doe maar wat en dan ineens is er een wonder geschied en is het wat geworden. Maar hoe draag ik dat aan hen over?
Ik probeer de roos van Karin. Zit het er in?

Geen opmerkingen:
Een reactie posten