donderdag 19 januari 2012

Fatal error

Wordfeud heeft een fatal error en doet het niet meer, Ik ben geheel van slag. Want ik speel het dag en nacht. Drie Wordfeud-vriendinnen zijn afgehaakt, tot mijn verdriet, maar ik heb nog steeds drie vriendinnen over. En opeens is dat hoogst aangename tijdverdrijf weg! App opnieuw downloaden, helpt niets.

Ik stuur ze een teleurgestelde e-mail, dat het Wordfeud-feest wat mij betreft helaas over is. Hopelijk tijdelijk.

Wat dan wel weer mooi is dat Leen ineens bélt. Want als Wordfeud het niet doet, e-mailen doen we ook niet meer, dat is ook volstrekt old school, wij chatten via Wordfeud. Het hele telefoongesprek gaat over Wordfeud. Ekfa vindt het helemaal niet leuk dat Leen het dag en nacht zit te spelen met haar wel tíen (!) Wordfeud-vrienden. De kerstvakantie heeft ze het niet gedaan, vertelt ze, maar er wel de hele tijd over gepraat. 'Kijk, nu heb ik alweer een hele dag geen Wordfeud gespeeld...'

We lachen hard om onszelf. Eigenlijk is bellen ook wel leuk, constateren we. Zullen weer eens áfspreken? Wat een goed old school-idee!

Geen opmerkingen: