donderdag 26 januari 2012

Voorleesboek

Grappig dat ik tot voor kort Riemer mocht voorlezen en dat hij nu voorleest. Het kan verkeren.

De kinderboekenuitgeverij ziet brood in de iPad. En de  iPad-app. Als je een beetje oplet kun je er gratis kinderboeken downloaden. Zoals nu tijdens de Nationale Voorleesdagen het boek ‘Van mij en van jou’ van Hans en Monique Hagen. Als volwassene zonder kinderen koop je niet zo gauw kinderboeken, ik tenminste niet, hoe leuk je ze ook vindt.

Kinderboeken zijn hartstikke leuk. Ben ik niet een carrière misgelopen als kinderboekenillustrator, vraag ik me soms af. Maar ook zonder dat vraagstuk is het leuk. Je kunt je laten voorlezen door Hans en Monique, maar je kunt hun stemmen ook uitzetten. Aanstaande zaterdag kun je bij de Kinderboekenapp gratis Kweenie van Joke van Leeuwen downloaden.

Geen opmerkingen: