zaterdag 18 februari 2023

Koordag (2)

Sommigen haten me als ik deze plaatjes schiet. Dan ga ik vlak voor ze staan, wacht tot ze me aankijken, en schiet dan. Desondanks vind ik deze collages hartstikke leuk. Je kan ook één groepsfoto doen, maar ik vind dit karakteristieker. We zijn weer een grote groep. 

Het is een fijne dag. Van 09.15 tot 17.15u. We hebben het hele programma doorgenomen. Iedereen is optimistisch over het concert op 13 mei. En dan te bedenken dat we hier onder een systeemplafonnetje staan en dan we straks zingen in een kerk met een goeie akoestiek.

We hebben momenteel vijf die niet (lang) kunnen staan: een koorlid met ernstige MS, een met beginnende MS, een met hielspoor, een met spit, en een met een geopereerde knie. Allemaal alten. De dirigente maakte een grapje over de invalidenhoek, maar dat vond het koorlid met ernstige MS niet leuk. 

Levendige vooral zestig-plus vrouwen. 

Geen opmerkingen: