dinsdag 14 februari 2023

Weer naar de gym

Vorige week kwam er een kaart van de gymclub, Van Harte Beterschap en dat ik maar gauw weer moest komen. Ik ben al meer dan twee maanden niet geweest. Corona, griep, reisje MeckPom, hielspoor… Ik heb mijn lidmaatschap zelfs maar even opgeschort. Want ik wilde me niet meer elke week afmelden. Het helpt echt zo’n kaart. 

Dus vandaag ga ik proberen of het gaat. De voet doet niet meer constant pijn, die komt nu meer in scheuten. En ik word steeds stijver, zonder gym. Moet ik dan thuis voor de tv Nederland In Beweging gaan proberen, dacht ik vanochtend. Dan kan ik ook wel kijken of de gym weer gaat. Als het niet gaat dan kan ik altijd even naar de kant. 

Dat gebeurt een paar keer, maar als ik zit gaat de pijn vrij snel weer over. Ik doe wel driekwart van de les mee. Dat is mooi. 

Geen opmerkingen: