maandag 13 februari 2023

Ommetje (1)

Hani501 heeft me overgehaald om de Ommetje-app te downloaden en elke dag een ommetje van minimaal 20 minuten te maken. Dan krijg je punten en medailles. Het idee is dat je het echt elke dag doet. Als je het niet elke dag doet dan verlies je geloof ik punten. Veel kilometers lopen of meerdere malen per dag schijnt eigenlijk niet echt te helpen om je punten te verhogen. De app is in Coronatijd een enorme hit geweest, ik weet eigenlijk niet of dat nog steeds zo is. 

Gisteravond liep ik ons vaste avondrondje, dat wij ‘achtje’ noemen, en daar deed ik 19 minuten over dus toen moest ik het iets verlengen. Toen kreeg ik 11 punten. Net liep ik mijn dagelijkse loopje naar AH, dat bleek 5 minuten heen, vijf minuten terug en 9 minuten in de winkel. Dat was maar 8 punten. Qua score zit ik natuurlijk nog nergens als beginneling. Dus ik moet wel een paar weken volhouden om het beloningssysteem door te krijgen. Dit schijnt goed voor je hersenen te zijn.

Hoe het werkt:




Geen opmerkingen: