vrijdag 17 februari 2023

Koordag (1)

Morgen hebben we Koordag. Vanaf 09.30 gaan we de hele dag ons aanstaande concert (13 mei) repeteren, maar we gaan ook lekker dikkedakken. Iedereen neemt wat mee. Shirley heeft vegan knolselderijsoep beloofd en ik van de weeromstuit traditionele erwtensoep. Vandaag moest ik de soep vast maken en dacht ik: Maar misschien wil iedereen heden ten dage wel vegan soep en is erwtensoep helemaal uit. Dus toch maar in de app-groep gevraagd: Wie Wil er eigenlijk Erwtensoep?  Van de 23 reageerden drie negatief en zeven positief. Zo'n grote pan moet dan in de fietstas.

En dan hebben we ook nog de Turkse sjaals. Drie jaar geleden zouden we optreden maar dat ging toen vanwege corona niet door. Ik had online in Istanbul 25 goedkope sjaals besteld. Die liggen al drie jaar in mijn klerenkast. LInda vroeg of ik ze  mee wilde nemen. Die moeten dan in  de  ándere fietstas. 

Kortom: een koordag heeft vele dimensies.


Lees terug: De Turkse sjaals in 2019-2020:

Geen opmerkingen: