Even een heel ander onderwerp. Misschien had u het al lang gelezen, maar ik had iets anders aan mijn hoofd. Wereldnieuws: AH stopt met het merk EuroShopper en dat heeft tot groot protest geleid bij Euroshopper-fans. Die zijn het niet eens met de transformatie van het budgetmerk naar 'AH Basic'. Het nieuwe 'AH Basic'-merk moet duidelijk maken dat Albert Heijn de concurrentie met Lidl en Aldi aankan. De eerste scharreleieren onder de nieuwe naam zijn deze week geïntroduceerd. Voor het einde van het jaar zal het EuroShopper-merk vervangen zijn.
Vaste fans willen er niets van weten. De website Ikbeneeneuroshopper.nl heeft al meer dan 40.000 bezoekers getrokken. Een speciale protestpagina op Facebook heeft al bijna 3000 'likes’ opgeleverd, zegt initiatiefnemerTom Seuren. De ES-producten zijn volgens hem immens populair onder studenten. Op de site zijn recepten en EuroShopper-toppers (bier, energydrink) en -floppers(spekreepjes) te vinden.
Zelf koop ik eigenlijk alleen de tomaten-in-blik van EuroShopper, en gerookte zalm, en soms als ik een zuinige bui heb wel eens geraspte kaas. In mijn achterbuurt zie ik wel dat ES immens populair is. Veel klanten kopen echt alleen maar Euroshopper.
Zelf koop ik eigenlijk alleen de tomaten-in-blik van EuroShopper, en gerookte zalm, en soms als ik een zuinige bui heb wel eens geraspte kaas. In mijn achterbuurt zie ik wel dat ES immens populair is. Veel klanten kopen echt alleen maar Euroshopper.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten