woensdag 29 mei 2024

Informatie-avond

Ik ga naar de informatie-avond in Slot Zuylen. Er is onlangs een 'startdocument' over de plannen met Natuurgebied Zuilen gestuurd naar het College van B&W. Veel van de bezwaren van de bewoners tegen een eerdere versie zijn meegenomen, maar niet alle. Daarom is nu een actiegroep opgestaan die zich inzet voor de boer die hier boert. Natuurinclusief. Er zijn drie informatie-avonden: in de wijk Zuilen, de wijk Overvecht en in Oud-Zuilen, waar het slot staat.  

Terwijl ik me laat informeren zowel door de projectleider van de gemeente als door de actiegroep word ik van heel dichtbij gefilmd door een vrouw die zegt dat ze een documentaire maakt voor RTV Utrecht. Wat ik zei is niet opgenomen, zegt ze, het gaat om de sfeerbeelden. Het regende en ik sta er in mijn regenjas met nat haar. 

Geen opmerkingen: