dinsdag 7 mei 2024

Langs de Lek

Gisteren wilde ik een rondje fietsen naar het Vliegveld Hilversum, maar bij Oud-Maarsseveen was ik al uitgeput. Het is al een tijdje geleden dat ik een lange fietstocht maakte. Het heeft vanaf oktober aan een stuk geregend. Ik heb geloof ik niet echt conditie meer. Dus als ik vanochtend in de weer-app zie dat we de hele dag zon hebben app ik Elly of ze meegaat. Als er iemand meegaat zal ik het hopelijk niet zo snel opgeven.

Het is pittig weer, ondanks de zon, we hebben het gevoel dat we de hele tocht wind tegen hebben. Veel horeca onderweg is dicht. Huh? Het is toch meivakantie? Maar het is ook dinsdag. Uiteindelijk lunchen we op het plein van Vianen, waar het helemaal vol bejaarden zit. Alsof we in een enge film zitten. We zijn zelf ook best wel bejaard al. Maar toch nog niet zo bejaard als het uitgaand publiek in Vianen.

Geen opmerkingen: