vrijdag 30 augustus 2024

Rond Heerde

Bobby en ik verkeren een paar dagen in Heerde in het droomhuis van Schoonzusje. Zelf zijn zij op vakantie in de bergen onder Genève. 

We hebben de fietsen mee. Heerde ligt op de grens van de Veluwe en het IJsseldal, en vandaag fietsen we een stukje door allebei de landdchappen. Niet zo ver: 31 km.

Vooraf gaan we langs de apotheek omdat we medicijnen zijn vergeten en langs de fietsenmaker om pasfoto's te maken voor mijn nieuw aan te vragen paspoort. Dan zal ik altijd denken als ik naar mijn paspoort kijk: die foto heb ik laten maken bij de fietsenmaker in Heerde. Afrekenen moet bij het pompstation. Heerde heeft best wat winkels.

Lunchen doen we in Wapenveld bij een snackbar die ook glutenvrije bamischijven verkoopt. Zo leren we de omgeving aardig kennen. 

Geen opmerkingen: