In mijn mailbox om 10.34u een mailtje van PostNL: 'Uw pakje is bezorgd.' Dat moet mijn Zweden-vakantieboek zijn. Opgetogen sprint ik de trap af, maar nee hoor, géén pakje. Wat nu? Post NL bellen lijkt mij heilloos, want hun eigenste track-and-trace-code zegt dat-ie bezorgd is.
Bel ik naar Fotofabriek.nl, waar ik het boek gemaakt heb. Je moet heel diep in de site voor je een telefoonnummer vindt, eigenlijk willen ze dat ik ga ' çhatten' met de klantenservice, maar de chatfunctie is out of order. Het moderne leven. Dus ik bel. Wil ze mijn ordernummer. Och, zucht. 'Ik heb een track-en-trace-nummer', zeg ik, 'kan het daar ook mee?' 'Nee. 'En een naam, ik ben vaste klant.'
Enfin, op grond van mijn e-mailadres vindt de service-medewerkster dat het een brievenbuspakje is, dus dat kan door de brievenbus, dus gaat met de gewone brievenbestelkleer mee en die heeft geen handscanner. Dus die scannen het pakje al in het distributiecentrum als zijnde bezorgd. 'Hij zal vandaag of morgen wel komen.'
En inderdaad, om 14.15u hoor ik dat het pakje op de mat valt.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten