maandag 13 juni 2016

Leeg

Reenske logeert sinds gisteren weer bij mij. Of eigenlijk: bij ons. Tot haar en mijn grote vreugde is het even leuk als toen aan de Zeeburgerdijk. Ik had tegen haar gezegd: het eerste jaar te Zuilen kan het niet, want ik weet niet was er dan is. Misschien is het wel niet leuk en dan wil ik niet dat dat je daar bij bent. Maar als het weer kan, dan zeg ik het. En het kan weer en het gaat heel goed. 

Alleen al dat ze meegaat op het avondwandelingetje! Gisteren wilde ik haar trots het buurtbiebje laten zien en toen was het hele kastje leeg! Ik was helemaal onthutst. Dus nu gaat de verhaallijn over Reenske ongemerkt over in een over het buurtbiebje. Wat is er gebeurd? Heeft iemand het leeggestolen?

Ik zet meteen een oproep met foto op de Facebookgroep van het plantsoen. Er wordt goed gereageerd en voor ik vandaag thuis ben staan er alweer wat boeken in. Zelf trek ik er ook nog maar wat boeken uit de kast, maar daar moet ik wel een beetje mee uitkijken.

Geen opmerkingen: