woensdag 6 oktober 2021

Merry X-mas

De Deutsche Freundin is vroeg met haar kerstkaartenwens. Vorig jaar was ik te laat, meent zij. Als zij weet dat ik weer kerstkaarten maak dan gaat zij geen andere kopen. Toen konden de kaarten wegens corona ook nog eens niet op tijd bezorgd worden. De post was helemaal overstuur. Ik heb toen bij diverse mensen de kaartjes  persoonlijk afgeleverd, maar die gaven dan verlegen toe dat ze het wachten niet meer aankonden en al andere kaartjes gestuurd hadden. Op die van vorig jaar had ik 'De beste wensen voor 2021!' geschreven, dus die zijn nu niet meer bruikbaar. 

Dus, als u mijn kaarten wil kopen. Je bestelt er acht van dezelfde. Ik wacht nog even tot er een aanbieding is, dan ga ik ze laten maken. Acht kaartjes (A6-formaat) met enveloppe voor € 15. Wie interesse heeft laat het me weten. lthvermy [at] xs4all.nl.

U mag ook zelf een plaatje uitkiezen op www.lucietheodora.com.

Geen opmerkingen: