vrijdag 15 oktober 2021

Parkverhalen

Zoals ik al eerder gemeld heb, vind ik het werken voor de site van het Máximapark bijzonder leuk. Storytelling.  Alsof allemaal dingen op hun plaats vallen. Rondkijken, genieten, verwonderen, verhalen ontdekken. Niets is er zomaar, alles heeft een geschiedenis.

Natuurlijk zou ik ook leuk vinden als nog meer mensen deze stukjes daar lezen. Ik heb ze nu met twee vriendinnen gedeeld. Soms denk ik: Ben ik er niet te opdringerig mee? Maar aan de andere kant: als ze de verhalen gelezen hebben vragen ze een rondleiding van mij door dat park.

Artikelen tot nu toe
Interview met Vlinderhof-initiatiefnemer Marc Kikkert 
- De ontwerper van het park Adriaan Geuze
- De Jeremiebrug 
De uitkijktoren het Observatorium
- De Vikingrijn
- Een bijenzwerm
- Het archeologisch museum van het Máximapark
- Stadstuin Steede Hoge Woerd
Piet Oudolf-tuin De Vlinderhof 

Geen opmerkingen: