zaterdag 10 juni 2023

Singapore

Een hele tijd had ik gemiddeld zo’n 200 bezoekers per dag, toen werd het een jaar 300 tot 400, maar het afgelopen jaar zijn het nog maar 100 tot 130. Dat geeft wel eens existentiële twijfel, blijkbaar zijn veel mensen afgehaakt. 

Ik doe het toch alleen maar voor mezelf, houd ik mijzelf dan voor, voor mijn geheugen. Maar natuurlijk is het leuk als je af en toe iets hoort. Dat Zwager1 reageert op zo’n verhaaltje over contactloos betalen. Hij heeft wel eens gezegd dat hij het leuk vindt dat ik over zulke kleine dingen schrijf. Maar goed, het aantal mensen dat dat leest neemt af. Het is meer de tijd van Instagram. Plaatjes en filmpjes. Hartjes.

En ineens sinds een week heb ik 500, 600, 700 bezoekers per dag. Eerst denk je: Huh? Foutje? Maar nu na een week is het nog steeds zo. Best een beetje trots. Wat zou er gebeurd zijn? Het antwoord ligt in Singapore.




Geen opmerkingen: