woensdag 22 december 2021

Boodschappen halen

Het is raar met de boodschappen dezer dagen. Officieel zitten we weer in een lock down en is alles dicht, behalve dan de essentiële winkels, maar in ons winkelcentrum zitten bijna alleen maar 'essentiële' winkels. De AH, de Turkse groenteboer, de Islamitische slagerij, de bakker, de slijter, de Etos en Kruitvat: allemaal open. Alleen de bloemenwinkel, de Blokker en de Zeeman verkopen via een loketje.

Ik heb een dunschiller nodig, want onze dunschiller is al drie dagen kwijt. Is die per ongeluk met het groente-afval in de vuilnisbak terecht gekomen? Wie zal het zeggen. Dus ik kijk bij de Blokker op de site en die heeft ze. Maar die mag ik online niet bestellen want die kosten onder € 10. Nou ja dan ga je maar bellen. En dan leggen ze ze klaar. Als ik wil pinnen vragen ze me toch de winkel in.

Geen opmerkingen: