donderdag 9 december 2021

Patat

De lange sessies met de consulente zijn voorbij, al met al waren het er vijf sinds juli. Omdat ik dat graag wil mag ik nu nog één keer in de maand komen wegen. De stok achter de deur. De consulente is heel tevreden over mij, ik zelf wat minder. Er is in totaal nu zo’n acht kilo verdwenen wat heel fijn is, maar ik wil nog even door. Maar ook heb ik een beetje genoeg van dat koolhydraatarm en heb ik erg veel zin in brood, patat en worstjes. 

Bij Zus4 - die zich goed in de keto had ingelezen - aten we op een avond een koolraap-ovenschotel met romige kaassaus. Heerlijk bereid door haar jongste zoon. Koolraap had ik al heel lang niet gegeten. Dat was iets van vroeger thuis. Koolraap ligt maar heel soms bij AH. Maar de Turkse groenteboer heeft al die knollen wel. Dus ik had maandag gelijk ook een mooie koolraap-ovenschotel bereid. Dus nu met die kou maak ik een mooi bord ovenpatat van het restantje koolraap. Ik zou het haast geloven.

Geen opmerkingen: