maandag 20 december 2021

Maestro

Omdat net toen ik onlangs bij Zus4 te logeren was in MeckPom de eerste aflevering van de nieuwe dirigeerserie 'Maestro' was en zij daar al jaren met groot genoegen naar kijkt keek ik mee. En het is me toch leuk. Eerst was het even wennen omdat het een serie is met BN-ers die willen (leren) dirigeren en ik de helft van de BN-ers niet kende. Wel kende ik Henk Spaan, Simone Kleinsma, Plien van Bennekom, Pieter Jan Hagens, maar niet kende ik Eva Claven (presentatrice en radio-dj), Sor (rapper en producer) en Bram Krikke (radio-dj en presentator). Dus ik google me weer een ongeluk. Maar het is geweldig leuk, mensen lopen zo tegen de grenzen van hun kunnen aan of ze blijken een onverwacht natuurtalent. Sommigen zijn behoorlijke aanstellers, andere stijve harken. En dan steeds het thuisfront dat daar trots in die klassiek zaal zit. Het is echt een aanrader, als u nog niet begonnen bent: steek in! Zondagavond live of terugkijken.

Terugkijken Maestro:
https://www.uitzendinggemist.net/programmas/4904-Maestro.html

Eva Cleven:

Sor:

Bram  Krikke:

Plien van Bennekom:

Simone Kleinsma:

Pieter Jan Hagens:

Henk Spaan:

Geen opmerkingen: