dinsdag 21 december 2021

Heur haar

Om redenen ben ik al een tijd niet naar de kapper geweest en nu kan het niet meer. Het was denk ik in september dat een van de Duitse vriendinnen mijn haar opstak. Toen was het nog te kort. Ik kocht wat klemmetjes en probeerde wat. Maar ik zie niet goed wat ik doe. Het zit heel lekker met het haar omhoog. Het staat ook best leuk, al herken ik mezelf niet meer in mijn spiegelbeeld. Maar al een maand oefen ik er nu mee thuis. En de laatste week ga ik er ook mee onder de mensen. Vorige week herkende Leen me niet op het station. Zij zei: ‘Jij bent nu echt zo’n knappe vrouw van in de zestig.’ Zij is een meester in het complimenten maken. 

Zelf zie ik steeds alleen maar de voorkant. Gelukkig was Hani501 zo lief voor mij een foto van de achterkant te maken. 

Opsteker:

Geen opmerkingen: