maandag 21 augustus 2023

Boekwinkeltje

Sinds ze haar heup gebroken heeft na een val is Elly haar huis en boekenkast aan het opruimen. Ze loopt alweer, dat wel, en zelfs zonder stok, maar nog wel een beetje raar. Alsof ze een beetje beschonken is. Ze vraagt of ik deze boeken wil voor mijn ‘boekwinkeltje’. Ik had/heb er vooral hoogst bijzondere kunstboeken, en dat loopt niet zo hard. Ze had me de vraag gesteld een week voor de vakantie, en ik moest er toen niet aan denken, maar nu denk ik: waarom niet proberen.

Dus vandaag haal ik die boeken bij haar op, na het bezoek aan de mondhygieniste in Uttecht-Oost.  Om ze daarna in te voeren in mijn systeem. 

De boeken die zij wegdoet blijken allesbehalve schaars, ze worden vaker aangeboden en de prijs is laag. Als je daar dan ook nog onder moet gaan zitten is het niet meer zo leuk. Toch maak ik het werkje af, want zo had ik mij dat voorgenomen.

Mijn Boekwinkeltje:

Geen opmerkingen: