dinsdag 1 augustus 2023

Regen


Het grote regenen is begonnen. Mijn regenjack heb ik in de reischaos in Dallenwil laten hangen en Bobby heeft thuis bij het inpakken van de auto de paraplu uit de achterbak gegooid. En nu het is Nationale Feestdag en alle winkels zijn dicht. Zo zie je maar weer hoe goed voorbereid we op weg zijn gegaan. Op de camping ik zie alleen maar goed geoutilleerde wandelaars en kampeerders, en ik schaam me dood. Bij Lugano was nog wel een Decathlon, en zuidelijker nog veel meer, maar hier in de Alpen in de verste verte niet een. Alleen sportwinkels voor een miljardairspubliek.  

Vanavond is er grillen op de camping, zelf stoelen en bordjes meenemen, vanwege de regen hebben ze net twee grote partytent opgezet. Dan een lampionnenoptocht voor de kinderen en tenslotte een groot vuur aan het meer.

Als je naar de weerkaart van Buienradar kijkt valt het misschien mee.




Geen opmerkingen: