woensdag 24 april 2013

Lost in the stars

Het is de eennalaatste avond Weill alweer. Christoph wil vanavond heel veel laten luisteren zodat we al die interpretaties van al die Interpreten horen. Dat wij liefst alleen maar willen zingen snapt hij geloof ik niet. Hij is dól op alle muziek: 'Ik vind dat zo loik!' Hij glundert er zo bij dat je het hem allemaal vergeeft.

Ik schrijf netjes het hele rijtje nummers op dat hij laat horen. Maar daar zal ik u niet mee vermoeien. Ik heb al van trouwen bloglezers begrepen dat ze de afleveringen over Weill overslaan. Ik doe alleen het nummer 'Lost in de the stars'. Een van de laatste nummers van Weill, blijkbaar. Het is een evergreen in de USA, schijnt, maar hier tamelijk onbekend. De versie die hij laat horen kan ik niet vinden, wel deze Noorse Radka Toneff. Ook heel mooi!



Nou goed, dan doe ik ook Judy Garland:


Geen opmerkingen: