zondag 28 april 2013

Watjes

Ik voel me alsof ik de hele nacht doorgehaald heb, zegt Bobby. Ik dacht dat hij nog wel een beetje geslapen had. Het volksfeest was echt van 23 tot 04 uur. Watjes in de oren, dat kunnen we doen, maar het helpt niet echt. Verena, de Duitse eigenares van het huis, vraagt haar zes gasten bij het ontbijt of we 'mitgefeiert haben'. Nee, geen van de brave wandelborsten is ook maar wezen kíjken.

Het ontbijt is goed. Zo mooi en verzorgd. Wij gasten zijn alleen totaal uitgeput en stil.

Vandaag is halfbewolkt. Gelukkig. Vorige week was het boven de 37 graden en Code Oranje, vertellen twee Nederlanders die hier de rondwandeling maken. Mocht je echt niet wandelen.

Als ik naar de steile wanden om Agulo kijk, wordt het me bang te moede. Kunnen we hier niet ergens vlak lopen?

Vanavond is er vuurwerk.

Geen opmerkingen: