vrijdag 5 april 2013

Niet in de wieg gelegd

Vandaag ga ik mijn vrije dag besteden aan mijn huis(houden). Dat doe ik eigenlijk nooit, maar ik krijg eters die nog nooit geweest zijn en dan vind ik altijd dat mijn gezellige oude meuk ook een beetje netjes schoon moet zijn. En violen in de bakken. Het is een beetje dwangmatig en overdreven, maar profiteer ervan, denk ik dan maar. 

In dat kader ga ik ook maar eens ouderwets op de fiets boodschappen halen bij verschillende winkels: de Praxis voor een nieuwe buislamp, de Ekoplaza voor biologische artikelen, de visboer voor verse zalm, de bakker voor lekker brood... Dan weet je meteen weer waarom je naar Albert Heijn gaat... Er is van alles aan te merken op Albert Heijn, maar het is wel erg gemakkelijk! De omfietswijn van Ekoplaza is op, ze hebben geen verse koriander en geen sperziebonen. Zucht. Moet ik alsnog nog een keer naar Albert Heijn.

Ik wist het op mijn tiende al: ik ben niet in de wieg gelegd voor huishouden.

Geen opmerkingen: