woensdag 17 april 2013

Oppe schoenen

'Ik heb Timberland-schoenen', vertel ik mededeelzaam aan de wandelschoenenverkoper Carl Denig. 'Zodra ik ze aan doe krijg ik hele zere hielen. Ineens! Ik heb er jaren vol plezier op gelopen! Hoe kan dat?' 'Dan zijn ze óp', concludeert de verkoper. 'En bovendien: die Timberland-schoenen líjken wel wandelschoenen, maar ze zijn het niet.' Oppe schoenen, wat zijn dat?

Voor de trouwe lezer: die kan nog even lezen hoe het vorig jaar mis ging met de Timberland-schoenen op de Azoren. Met alle zwachtels en verbanden van dien.

We passen Meindls. Dat is het betere werk! 

Maar als ik Carls hellinkje afloop botsen mijn tenen tegen de neus. Dat moet je niet hebben. Ik moet een halve maat groter, maar die is niet op voorraad. Daarvoor moet ik naar het filiaal in Nieuwegein.Of zal ik stiekem naar Bever gaan?

Geen opmerkingen: