dinsdag 30 april 2013

Calera

Valle Gran Reye is het antwoord op alles. Ik zou wel alles willen laten zien, de spectaculaire toch naar beneden, het schilderachtige plaatsje Calera waar we wonen, de bananenplantages, de roze oleanders...

Er is hier een heel lang strand en er is een toegankelijke oceaan waar je heerlijk in kunt zwemmen. We doen een uurtje zon. Want die brandt nogal. Er zijn veel relaxte mensen, waaronder enige tientallen bejaarde hippy-mannen. Er zijn ook maar liefst vier hippy-winkels, waar ik mijn verjaarscadeau uitzoek.

Vanavond gaan we in de haven het staartje van de Champions League kijken: Borussia Dortmund tegen Real Madrid. Bobby heeft het me heel lief gevraagd. morgen als ik jarig ben spelen Barcelona en Bayern München. Dan kijken we niet, belooft hij. Het wordt nog wat, dat kampioenschap, met al die Duitsers en Spanjaarden hier.

Geen opmerkingen: