vrijdag 14 maart 2014

Als een droom

Het is alsof ik in een droom verkeer. Zo onwerkelijk. Ik zit op een terrasje te Puntagorda op La Palma.

De droom. We staan om drie uur op, om half vier komt de taxi, met onze vaste taxichauffeur Johan Steijn (aanrader), het is stikmistig, om half zes gaat het vliegtuig, vijf uur later arriveren we op La Palma. Ik heb het boekenweekgeschenk uit. Weer wat geleerd: het is een heel gedoe: oudere mannen met jonge vrouwen. Het is voorwaar geen pretje. Voor die man. 

Op La Palma is het een uur eerder en dus 9.15u. We huren een witte Volkswagen Polo en zoeven in anderhalf uur (heel veel bochten) naar Puntagorda in het noordwesten. Spectaculair eiland.

We hebben een casella met een privézwembad. Ik moet wel even wennen. Eerst alsnog een slaapje doen. De zon is ontzettend schel. Ik heb allemaal verkeerde kleren mee. Ga maar foto's maken en kijken of ik ergens WiFi kan vinden.

Geen opmerkingen: