maandag 14 oktober 2019

Foto 470

Het is ongelofelijk. Hónderden foto's heeft Broerlief de afgelopen weken (maanden?) ingescand en in een slideshow gezet en vandaag krijgen we al die foto's en de presentaties in de mail. En ook de foto's die Neef Bert zaterdag gemaakt heeft. Wat zal ik kiezen? Ik kies foto 470. Ik denk dat die in 1962 genomen is.

Ik zit bij Opa op schoot. De vrouw links naast hem is zijn tweede vrouw. Ik schat in dat zij Broerlief in haar armen houdt. Rechts zien we Mutti met Zus4 in de armen. De vrouw helemaal links op de foto is Tante Bep, onze lievelingstante, de jongste, leukste en tevens de mooiste. Op de foto twee dagen geleden kunt u zien dat Mutti's Geschwister niet allemaal Moeders Mooiste waren. Deze Tante is nog niet zo lang geleden van ons heen gegaan. 

Geen opmerkingen: