woensdag 9 oktober 2019

Kennis & ervaring

Nu ik mijzelf weer beter gemeld heb mag ik weer solliciteren. Welgemoed. Ooit zal er toch een ja komen. Maar tot nu toe is de score als volgt: 

'Dank voor je reactie. De vacature staat nog open en we verwachten ook nog wel meer reacties, maar ik laat jou toch vast weten dat we je niet op gesprek zullen vragen. Je cv maakt in een oogopslag duidelijk dat je de kennis en ervaring hebt voor de functie. Zelfs dermate veel dat ik denk dat je kwaliteiten bij ons niet goed tot hun recht zullen komen.'

'Bedankt voor je sollicitatie. Er heeft zich een groot aantal kandidaten gemeld, waarbij veel van hen goed aansloten op een (groot) deel van het profiel. We hebben ook een grote groep goede kandidaten moeten teleurstellen. Uiteraard wensen we je veel succes met je verdere loopbaan.'

'Aan de hand van de reacties op onze vacature is een eerste selectie gemaakt op basis van functie-eisen, opleiding en werkervaring. Wij zullen de sollicitatieprocedure niet verder met jou voortzetten. Wij wensen je veel succes bij eventuele andere sollicitaties.' 

'Naar aanleiding van uw sollicitatie naar de vacature  bericht ik u het volgende. Op basis van de ons ter beschikking staande gegevens hebben wij een selectie gemaakt van kandidaten, die qua niveau en over de volle breedte van het profiel, het beste lijken aan te sluiten op de eisen en omstandigheden. Wij zijn intussen met een kandidaat in overeenstemming gekomen. Wij wensen u veel succes bij eventuele andere sollicitaties.'

En vrolijk voort maar weer.

Geen opmerkingen: