zondag 9 februari 2020

Griffel

Zaterdagavond schrijf ik èn een sollicitatiebrief met mijn nieuwe cv en mijn stuk over Breitner en Isaac Israels. Moet dat nu op zaterdagavond, zult u zeggen? Maar Bobby is uit eten met de volleybalclub. Ik heb deze week zoveel genetflixt, dat andere activiteiten er een beetje bij in schoten. Ik heb twee jaargangen gezien van de Zweedse serie ‘The restaurant’, en kijk ernaar uit dat de derde jaargang komt. Maar tezamen met alle andere dingen schieten ineens deze activiteiten die echte aandacht en concentratie vereisen erbij in. En dan strekt zich ineens een hele lege avond voor je uit. Om 23u stuur ik het stuk naar Zwaze, die het vanochtend publiceert. ‘Een tien met een griffel’, schrijft ze. Dat doet me toch goed. Misschien wilt u het even lezen en/of aanklikken? Dit ook voor mijn bezoekersaantallen.

Geen opmerkingen: