vrijdag 14 februari 2020

Postertje

Opeens ben ik poster-ontwerper geworden. We moeten voor ons optreden in april nodig pr gaan doen. Linda werpt zich op voor de outfit en ik voor de postertjes. De dirigente mailt het volledige programma. De komende weken moeten we thuis goed gaan oefenen thuis.

De titel ‘April Mood’ heb ik zo bedacht. En daar dan een tekening bij van een koor en wat bloembollen. De dames van het Bestuur en de Optreedcommissie  vinden mijn tekeningen leuk. 

Mij is het programma Canva aangeraden om een postertje te maken. Ik ben alleen niet zo goed om via de Help-functie een programma te leren kennen dus ik zit úren te klooien, de wanhoop nabij. En de aanhouder wint. Zover ben ik nu. Niet ontevreden. Nu de tekst nog wat leuker maken. 

Komt u ook 5 april?

Geen opmerkingen: