dinsdag 18 februari 2020

Zodden

Ik moet me wegens buikgriep afmelden bij de Training, waar we vandaag tot slot de ‘Elevator Pitch’ zouden gaan oefenen. In een lift in een halve minuut tijd reclame voor jezelf maken.

Na de kleumwandeling vorige week in het park op zoek naar metaforen voor onszelf en ons werk heb ik het wel zo’n beetje gehad met de training. Nu moet ik alleen nog een evaluatie schrijven. De juf is duidelijk uit op positieve feedback. ‘Wat vond je leuk?’ ‘Wat heeft je verder geholpen?’ Max 100 woorden. Ik moet hard nadenken.

Het is weer zulk mooi weer dat ik om theetijd besluit tot de Westbroekse Zodden. Zo mooi leeg en ruim. Er lopen nog twee eenlingen. U ook hier? Een van hen is fotograaf en fotografeert het hier immer veranderende fabelhafte licht. Heen - richting Hilversum - hebben we wind en licht mee. Terug dus beide tegen.

Geen opmerkingen: