vrijdag 12 november 2021

Blue Velvet

Nog eentje dan. Al jaren koop ik eind december een agenda van  Paper Blanks. Een kleine dunne smalle, met weekoverzicht en met buiten prachtige antieke motieven. Doorgaans krijg ik al in augustus een mailtje van de leverancier, dat ik snel moet bestellen voor ze op zijn, maar dat vind ik dan belachelijk. Tegen eind december als ik denk: 'O! ik moet een nieuwe agenda!' dan zijn ze vrijwel overal op. Deze agenda's zijn waanzinnig populair, maar toch zie ik er weinig mensen mee. de meeste mensen hebben een digitale agenda. Nou, ik niet. Op mijn bureau ligt een stapel van de agenda's van de afgelopen jaren. Mooi versleten. Vol herinneringen.

Ik heb er ooit ook een voor Schoonmama gekocht, die vond ze ook zo mooi en gebruikte ze als dagboek, schreef erin wat ze niet vergeten wilde: wie er had gebeld had en wie op bezoek was geweest danwel kwam. 

Vier het leven met een mooie agenda. Dit jaar kies ik de 'Blue Velvet' en scoor ik 'm bij de Bijenkorf. 

Geen opmerkingen: