vrijdag 19 november 2021

Kwijt en terug

Toen ik bij het Fries Museum aankwam was mijn Museumkaart kwijt. Dat was jammer, want dan moet je 15 euro entree betalen. Ik denken denken denken, en herinner me dan dat ik 'm vorige week vrijdag voor het laatst gebruikte bij Museum Flehite in Amersfoort. In de meeste musea moet je tas in een kluisje en vaak stop ik de digikaartjes die ik misschien nodig heb in een broek- of vestzak. Dat heeft daarna soms enige chaos tot gevolg. Thuis vind ik in geen een broek- of vestzak het pasje. Grr.

Dus maar even bellen naar Flehite en ja hoor, ze hebben de kaart gevonden, vrijdag, op straat, en zondag is-ie naar de Museumvereniging gestuurd. En daar zeggen ze dat ze hem gisteren naar mij hebben opgestuurd. Een heel ommelandse beweging. Ik heb m nog niet, maar als hij er straks is moet ik zeggen: Dit had ik nou helemaal niet verwacht.

Geen opmerkingen: