woensdag 10 november 2021

Cyriel

Ik heb geloof ik wel eens eerder gemeld dat ik het moeilijk vinden voetballers te kiezen om te tekenen, omdat ik types zoek waar je van gaat juichen. Ik overweeg al Anthony van Ajax, maar ben nog niet zeker. Ze moeten wel een poosje mee kunnen.

Maar nu is het duidelijk: de Vlaming Cyriel Dessers die momenteel is ingehuurd is bij Feyenoord. Vlaamse jongen: bruin met blauwe ogen. Vlaamse vader, Nigeriaanse moeder. Leuk. Slim. Welbespraakt.  Hij wordt steeds heel laat in de wedstrijd ingezet, kort voor het eind, en drie keer op rij heeft hij deze week in de extra tijd een winnende goal geschoten. ‘Hij doet het weer!! Hij doet het weer!! Hij doet het weer!!’ riep de reporter in extase. En het hele stadion werd gek.

Verslag op Radio Rijnmond:

Geen opmerkingen: