woensdag 25 maart 2020

De adviseur werk

Ruim een week geleden kreeg ik een brief van het UWV (via een digitale brievenbus waar je alleen met allerlei DiGiD-omwegen in kan, Grr) dat ik vandaag bij het UWV zou moeten verschijnen voor een gesprek van drie kwartier met de Adviseur Werk. Je denkt: met al die aanvragen voor deeltijd-WW en bijstand zullen ze toch wel iets anders te doen hebben, maar als cliënt kun je niet met het UWV  bellen of mailen, alles gaat via die berichtenbox
.

Dus ik maandag een bericht geschreven, of die afspraak wel doorgaat wegens het huidig tijdgewricht. Ik krijg antwoord van de klantenservice dat voor zover zij het kan zien de afspraak doorgaat, maar niet op hun kantoor, en dat ik gebeld word of een brief krijg of anderszins en dat ik míjn telefoon maar in de gaten moet houden. En onmiddellijk een enquête er achteraan of ik tevreden ben over het antwoord.  

Vandaag zit ik dus de hele middag paraat - ervan overtuigd dat ze niet gaan bellen - en inderdaad word ik niet gebeld. Grr. Dus stuur ik maar weer een bericht dat ik klaar zat en niet gebeld ben. 

Geen opmerkingen: